پست ثابته هاااااااا



هر چی که بخوای هست!!!!!

....



!ســــــــــــــــــــلامـــــــــــ!



نظرات شما عزیزان:

سحر
ساعت16:50---4 مرداد 1394
سلام .من سحر هستم.اگه به وب سارا راسو اومده باشید گاهی پیام هایی که طرف من در قسمت نظرات هست را مشاهده کردید.من درگذشته و چند پست قبل به ایشون پیام دادم که دست از کارهای ناشایستشون بردارند .اما ایشون تازه چند نفر را به این راه کشوندند و زشتی گناه را ریختند.در آخرین مراجعاتم به وب ایشون دیدم که از طرف من به خودشون پیام دادند و خودشونا نجیب خطاب قرار دادند.چرا که میخواستند حرفهای شخصی به نام امین را پنهان کنند.با وجود اینکه از من ایمیل و وبی ندارند لازم دیدم به چند وب سر بزنم و تذکر بدم فریب این خانم را نخورید.من به ایشون تذکر دادم که از طرف من به خودشون پیام ندند اما پیام منا نقطه چین نشون دادند.من کاری به اعمال ایشون ندارم خواستم جلوگیری کنم از فریب خوردن توسط ایشون.خدا به ایشون و ما رحم کنه.یا علی

ميلاد
ساعت15:01---5 تير 1394
سلام*اشكال نداره همين كه وب و فراموش نكني براي من يه دنيا ارزش داره اميدوارم هرجاهستي *سلامت باشي

ميلاد
ساعت22:22---30 خرداد 1394
من یک دخترم بدان.

/حوای/کسی نمیشوم که به/هوای/دیگری برود...

تنهاییم را با کسی قسمت نمیکنم که روزی تنهاییم بگذارد...

روح خداس که در من دمیده شده و احساس نام گرفته...

/ارزان نمی فروشمش/

دستهایم بالین کودک فردایم خواهد شد...

بی حرمتش نمی کنم و به هر کس نمیسپارمش...


Samaneh
ساعت11:19---10 خرداد 1394
سلام گلم

مهرنوش
ساعت12:54---17 آذر 1393
sahar اسم شماست؟

خخخخخخخ

sahar پیشتهاد می کنم واسه افزایش بازدیدت با هم تبادل لینک کنیم. منتظرتم !!!
پاسخ:نمکدون خسه نشی از این همه تبلیغ


نازنین
ساعت15:53---1 آذر 1393
واقعا وبلاگ خوبی دار سحر
ولی وبلاگ هایی شبیه وبلاگ منو تو باید یه جایی باشند که دیده بشند ، یه وبلاگ پیدا کردم خیلی بازدید داره که تبلیغ توش رایگانه ، تو هم باهاش تبادل لینک کن. خوبیش اینه اتوماتیکه

اینم آدرسه وبلاگه:
http://nazi-joon-jooni.loxblog.com


حمید
ساعت11:22---8 تير 1393
امشب

از انتها ی كوچه ی

بن بست

صدایت زدم

تا...

بیایی و بمانی

فراموشی

دیگر كافیست

تو بروی؛

تمرین می كنم ...نبودت را

می روی؛

فراموش می كنی بودنم را


حمید
ساعت21:57---5 تير 1393
سلام مرسی از بزرگواریت بازم سر بزن

پریا
ساعت19:29---30 خرداد 1393
سلام...وبلاگت عالیه..
تولد عشقمه خیلی خیلی خوشحال میشم بیای و تبریک بگی...مرسی
منتظرتم عزیز...


♥صــــرفــــــاجهتــــــ اطــــلاعـــــــات♥
ساعت15:11---26 خرداد 1393
slm refigh very good web eyyy
to ra man dost midaram khhh bye


Milad
ساعت13:20---20 ارديبهشت 1393
سلام خوبی ممنون از وب خوبت موفق باشی همیشه ممنون به وب خودت سر زدی تشکر.

پسر خوب
ساعت12:05---20 ارديبهشت 1393
تبریک بهت میگم با این وبلاگت.

ﻫﺮ ﻏﻠـﻄﯽ ﺭﻭ ﺍﻧـﺠﺎﻡ ﺩﺍﺩﻥ ،
ﺍﺳﻤـﺶ ” ﭘﺎﻳـﻪ ﺑـﻮﺩﻥ ” ﻧﻴـﺴﺖ
خریته


nazir
ساعت15:05---1 ارديبهشت 1393
آپپپپپپپپپپم...
بهم بسری هاا..


یوسف
ساعت15:59---28 فروردين 1393
سلام
من نظر خاصی ندارم.
خدافظ


حسین
ساعت14:19---28 فروردين 1393
سلام وبلاگ قشنگی داری راستی آهنگ قشنگی هم گذاشتی
پاسخ:سلام ممنون


کسب در آمد
ساعت0:54---25 فروردين 1393
سلام دوست من ! وبلاگ قشنگی داری ! دوست داری از وبلاگت کسب درآمد رایگان و قانونی هم داشته باشی؟فقط کافیه به سایت ما بیای و ثبتنام کنی و برای خودت یه فروشگاه اینترنتی رایگان بزنی و به ازای فروش محصولاتش پورسانت بالایی بگیری !
ثبت نام » (از قسمت همکاری در فروش که در بالای سایت هست)
http://mihanstore2.ir


ali
ساعت23:50---24 فروردين 1393
بسیار وبلاگ قشنگی بود تبادل لینک کن اگه خواستی
یا حق


raha
ساعت10:48---18 فروردين 1393
سلام آبجی ممنون که سر زدی مثل همیشه عالی بود.....

♥صــــرفــــــاجهتــــــ اطــــلاعـــــــات♥
ساعت17:20---12 فروردين 1393
هی یادش بخیر...
پاسخ:خوبی نامرد؟؟؟اره واقعا یادش بخیر


Ali
ساعت23:44---11 فروردين 1393
خخخخخخخخخخخ

mahesba
ساعت1:56---11 فروردين 1393
خانوم لوس خوب هسن معلوم هس کجایی تنهام گذاشتیو عین خیلت نیس خیلی بدی بای
راسی وب خوبی داری میدونم ک میدونسی و بازم گفته بودم دوس دارم بازم بگم مشششششششکلیه


mahesba
ساعت11:36---9 فروردين 1393
واااااااای اجی شونم خیلی عالیه
پاسخ:ممنون گلووو


كامبيز
ساعت0:57---7 فروردين 1393
سلام سحر خانم سال نو مبارك




پاسخ:سلام ممنون ساله نو تو هم جدید خخ


كامبيز
ساعت0:53---7 فروردين 1393
سلام فدات بشم شرمنده بخدا گرفتاري زياده



فدات بشم نه از تو چرا دلخور باشم گلم تاج سري
پاسخ:فک کردم دلخوری خوووووو بیخیال .فدات گلووو


༻♥Мǻĥşä♥༺و
ساعت23:30---6 فروردين 1393
ممنون میشم بازم بهم سربزنی عخشم...
پاسخ:حتما عزیزم


ابوالفضل
ساعت21:29---1 فروردين 1393
وب خیلی خوبه زی زی جون نگهش دار
پاسخ:سلام ممنون ک نظرتو گفتی.باشه


كامبيز
ساعت13:23---11 اسفند 1392
سلام فدات من كه نگفتم منو بلينگ دخمل باحالي بودي دوس داشتم لينگت كنم فدات ممنون ياهو هست خواستي اد كن

nazir
ساعت20:07---10 اسفند 1392
آپــــــــــــم...
بدو بیا!××
فعلا!؟


elham
ساعت17:54---10 اسفند 1392
وبلاگت قشنگه.مطالب باحالی داری

مهتاب
ساعت17:28---4 اسفند 1392
سلام عزیزم وبلاگ خیلی خیلی جالبی داری



ولی ناراحت نشی تو قالبت علامت شیطان پرستی زیاده
پاسخ:نظرت واسم محترمه ولی من قالبمو دوس دارم.قبووووووووووول؟؟؟؟؟؟؟؟پس سعی کنین باهاش کنار بیاین.


omid67 ( شوریده )
ساعت22:22---4 بهمن 1392
تا حسین هست به دل راه مده عشق کسی



سلام وب قشنگی داری لذت بردم دوست داشتی سر بزن تا لینکت کنم .. موفق باشی بازم میام
پاسخ:سلام امید ادرسه وبتو تصیح کن ک لینکت کنم


الهه ... نمکدون
ساعت22:00---2 بهمن 1392
عجب لبایی گذاشتی
پاسخ:فدااااااااااااااات عزیزم


Smiles Girl :)
ساعت19:16---12 دی 1392
Link shodi azizam

Smiles Girl :)
ساعت13:30---12 دی 1392
Webet Kheyli Ghashange Sahar JoOoOoOn

BAzam b man sar bezan Azizam KhoshHal misham :-*


Smiles Girl :)
ساعت13:30---12 دی 1392
Webet Kheyli Ghashange Sahar JoOoOoOn

BAzam b man sar bezan Azizam KhoshHal misham :-*


نگین
ساعت12:56---2 دی 1392
سلام سحرجونباتبادل لینک موافقم الان
منوبلینک مرسیییییی که نظردادی وبلاگتم
عالیه حرف ندارهبااااااای


نگین
ساعت22:58---28 آذر 1392
سلام سحر جون من که لینکت کردم امید وارم شما هم منو لینک کنی راستی وبلاگت توپه توپه
پاسخ: سلام عزیزم .من که گفتم صحفه وبت واسم باز نمیشه نمیدونم جریان چیه!!!حتما ادرسو اشتب وارد کردی.ممنون ک سر زدی اگه بازم امدی لطفا ادرستو چک کن و درستشو بذار ک منم لینکت کنم


صرفاجهت اطلاعات!!!!
ساعت17:51---28 آذر 1392
راستشوبخوای خیلی وقت بودمنتظربود

که امروزوبت تبریک بگم اماچون دلم واسه خالم تنگ شده بودبعدچندماه امروزرفتم سرخاکش کلانرمال نبودم فک نمیکردم اینجوری شه یادم بره ببخشیدحافظم داره نابودمیشه الزایمرزودرس دارم
پاسخ:خدارحمتش کنه.سعی کن بهش فکر نکنی.نمیگم فراموشش کنیاااااااااا نه منظورم اینه که ذهنتو درگیرش نکن


صرفاجهت اطلاعات!!!!
ساعت17:43---28 آذر 1392
وااااااااای خدای من شرمنده ببخشیددیگه

درضمن من تولدتویادم بوداماچون روزتولدمن

شماخودت تبریک نگفتی یعنی گفتیامنتهامن

بت یاداوری کردم شماهم یه تبریک گفتی خب این چه فایده من بت گفتم این بااون در

بعدشم پیشاپیش تبریک گفتم بیخی دیگه
پاسخ:فدات عزیزم خودت اینقدر واسم ارزش داری که بخاطره یه تبریک ازت دلخور نشم .


صرفاجهت اطلاعات!!!!
ساعت21:51---27 آذر 1392
اخییییی ببین نگین چقدساده ست

جاااااانم حال کردی خدایی سحرجون
پاسخ: امروز تولدم بود همه بهم تبریک گفتن جـــــــــــــــز تــــــــــــــــــو


نگین
ساعت16:31---26 آذر 1392
عزیزم سحر جان وبلاگت خییلی عالیه حرف نداره خیلی متفاوت هستش دوس دارم وبلاگتو در ضمن مرررررسی که بهم سر زدی و نظر دادی با تبادل لینکم موافقم
سلام عزیزم فکر کنم ادرستو اشتب وارد کردی چون صحفت واسم بالا نمیاد .ممنون ک سر زدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| دو شنبه 25 آذر 1398برچسب:,| 20:25| sahar| |

tags:
C3-T